irriterad och uttråkad.

Melwin sover och jag är riktigt uttråkad.. Känns som jag skulle kunna gå o lägga mig o sova faktiskt.. men melwin ska ju ha nattvällingen först.. men han åt ju vid halv fem så d e nog dags snart =) Sen blir de nog sova..
Min msn har ju fått ryck också.. Ingen verkar få de jag skriver, eller så får inte jag det folk skriver :/  Nått är de som inte stämmer ialf.. så.. ingenting på tv, inge msn.. sysslolös :P Vilken nörd jag är.. ingen msn, så går jorden under :P haha

Men får väl diska då.. för typ 3:e gången idag! :P

Men Malin diskade efter muffinsbakandet ialf :) snällit ^^ Blev lite missbildade muffinsar men goda ialf =D


Neeeeeee men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0