Huhu!

Idag är de ännu en varm dag.. Men ja kände att jag var tvungen att ta tag i att städa lite.. så drog fram min stora fläkt o satte igång.. men fy fan vad varmt de var.. så fick bli vardagsrummet , badrummet o nästan hela köket städat ialf :P sen plocka ja bara ordning i mitt rum och i melwins rum!

Måste ha extra stora ögon på min lilla pluttis nu eftersom han reser sig mot allt.. förut stod han helt plötsligt mot bordet.. inte höll i bordskivan utan mot de sluttande benet hade han dragit upp sig på=) så där stod han.. :P Han reser sig mot mig så fort jag sitter i närheten, och mot ryggstödet i soffan o babysittern om den står på golvet i närheten.. Så nu börjar han väl ramla o slå sig massor snart också.. Han kan mer än vad balansen klarar ännu :) Min sötnos.. Hoppas balansen kommer ifatt honom snart när han tycker d e så kul att stå mot allt :P Och kryper fram mer o mer gör han också.. jag satt i hallen o fixa med kläder förut o han var i vardagsrummet så ropa jag på han så kom han krypandes till mig.. så söööt! =D Han har aldrig riktigt ålat så mkt , utan försökte mer börja krypa direkt.. men nu börjar de komma lite ålande också i mellanåt! Det händer så mycket nu =D wiiiie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0