Home,

Blev en heldag ute i wasaparken.. gick väl hemmifrån strax efter tolv o kom hem halv åtta nu ikväll=D Men pojkarna tycker d e så kul o va ute o leka lite..Sen är de nog skönt med frisk luft för dom =D
Alltså min förskylning e irriterande.. har mått skapligt hela dagen.. inte lidit allt för mkt när vi varit ute.. men så fort jag kommer hem så blir huvudet tungt o ögonen rinner som fan :/

Men ska sova tidigt idag så jag orkar vara ute imorgon .. Melwin tycker d e så skönt.. vad gör man inte för lillgrabben? ellerokejdå.. jag tycker också d e skönt.. :P Synd att man måste sitta i skuggan med grabbarna.. får ju ingen direkt färg på min kropp.. men imorgon ska jag försöka sitta lite i solen .. pojkarna kan ju leka lite själva i skuggan :P

Kommer lite bilder från dagen antingen ikväll eller imorgon förmiddag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0