hemma igen..

efter ca 11 timmar på vift uppe på bäckgatan :P Gick hemmifrån vid halv tolv ca i fömiddags upp till Becca,Mange o lilla Adam.. Kul o träffa dom.. o väldans mysigt med liten bebis.. när jag väl snott honom så ville jag inte släppa honom.. Så Becca och Mange fick leka med Melwin medans jag snodde deras lilla Adam.. =) Så himla liten o söt o heelt underbar.. =) Hade massa trevligt med fika..Sen begav vi oss bort mot HC o handlade lite :) Dom köpte tacos som jag så snällt fick följa med hem till dom o smaka på... Jätte mumsigt.. o de var så trevligt att klockan bara sprang iväg.. Men både jag o Becca började gäspa.. så fick väcka melwin så han kunde få välling så vi kunde gå hem sen.. han somna som en stock direkt när ja la honom i sängen när vi kom hem.. mammas älskling :) Blir nog inget blogga imorgon.. för Jari kommer o hämtar oss halv elva imorgon förmiddag o sen åker vi ut till Sandras land o sen kommer vi nog inte hem allt för tidigt skulle jag tro =) Men ska bli riktigt riktigt trevligt :D Men nu MÅSTE jag sova.. eller ska kanske se sex and the city först om de inte är nått avsnitt jag sett allt för kort tid sedan.. men godnatt på er alla sötnosar.. ja ska sova jätte gott.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0