Helg

Igår blev de att åka till mamma på förmiddagen.. Tänkte bara vara där några timmar för att kunna va ute o bada i de fina vädret.. Melwin fick bada massor.. i både sin lilla bebispool och i den stora med mig.. Han är en riktigt badälskare den lille grabben! :) Men vi blev kvar över natten.. Jag lyckades bränna mig igår fast jag typ bara satt med melwin i skuggan hela dagen :/ Sen blev kvällen och natten lite jobbig.. Melwin åt typ vid sex.. sen höll han igång massor till typ nio.. sen började han bli lite trött o vid halv tio tänkte ja ge välling o natta.. men icke.. han vägrade äta.. sen ville han leka lite till.. försökte ge han mat vid tio igen.. gick inte.. försökte vid halv elva.. gick inte.. sen somnade vid elva.. tänkte ja att då lär han ju inte sova länge eftersom han inte ätit sen sex.. Men han vaknade ialf vid 1 o var jätte varmt o svettig.. feber! :(men ville inte äta.. min stackare.. så ja har legat uppe o tyckt synd om min lilla älskling hela natten.. Men han vakna inte ville äta förrens efter sju imorse :P Sen har han haft ganska gott humör idag =D så tror febern blir bättre.. men hann inte kolla temp o ge alvedon när vi kom hem för han ville sova :P

Var förbi min farmor innan vi åkte hem också.. för pappa kom i hämta oss o skjuta hem oss sen.. väldigt snällt=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0