grillmys!

Igår fanns de ingen tid över till bloggen..
Var ute hela dagen i det underbara vädret och njöt och grillade.. Synd bara att man idag inte kommer kunna visa sig ute för att jag e helt bränd :/ Som tur e ser jag inte lika röd ut som de känns, om man tänker på hur mycket de bränns :P När vi väl hade lite skugga vid oss och melwin fick komma fram ur sin lilla gömma i vagnen så njöt han minst lika mycket.. Men han var faktiskt riktigt glad o mysig igår fast de blev så mycket vagntid.. =D Och tanden på han kommer upp sakta men säkert.. han bet tag i mitt finger igår o aj.. nu får man börja akta sig för ont gjorde de :P

Idag blir jag ensamboende igen.. för Linn flyttar ut.. ska både bli tomt, men kanske lite skönt?.. fast ja vet inte.. aldrig roligt o va ensam.. inte för att hon är världens hemmamänniska direkt :P haha..

Jag ska ialf ge de en chans att sluta röka nu IGEN! :P haha.. men blir inget tvärslut.. men ska dra ner lite på de ialf till att börja med.. Men ja väljer ju värsta tillfället att sluta, för när man sitter ute i värmen är de rätt gott :P Men får tänka på min hälsa.. och på melwin..

Nu ska vi krypa ner på lite sängsmys o kanske slå på en film.. har ont i hela kroppen idag,.. kanske har sovit fel lr någonting!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0