godis.. ja eller nej?

fööörst är de as gott.. o så äter man o äter o så stopp.. blir de äckligt helt plötsligt? men ändå så är de på nått sätt gott att äta de ialf.. men till slut så känns de bara onödigt att man började äta de överhuvudtaget. känns inte som de gav nånting..

Har myskväll med Fia hemma hos mig med läsk o godis o tv o töntiga dataspel :P
Har spenderat dagen hemma hos henne idag , hon bjöd på god mat och vem tackar nej till det?
Satt man inte hemma hela dagen o sega ialf, även fast vi inte gjorde så mycket där.. o de var nog bra det.. kä'nner mig lite bättre nu o inte alls lika krasslig o seg i kroppen.

Sitter o funderar lite på vad man ska göra imorgon.. om man ska göra nått speciellt eller bara slappa. Becca och Mange ville låna Melwin eftersom dom fick reda på idag att dom var beräknade fel med lille adam och att han helt plötsligt inte är beräknad förrsen om 2 veckor så ville dom mysa lite bebis.. och självklart delar jag med mig av min klimp och ett plus på det så är dom så snälla och har kvar honom där över natten så en sliten mamma kan få sova lite :)  Och det ska jag njuta av.. sova ut lite längre än kl 8-9 på morgonen :)

Nu ska ja slurpa i mig min cola i glaset, sen blir de nog att tänka på sängen.. melwin sover sen länge sen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0