Fredag

Nu har Becca varit här och hämtat melwin.. hon ville låna han lite tidigare än vad som var sagt.. Kan jag få tid att städa av ordentligt här hemma i sådära nu på eftermiddagen :) nu blir de nog en dag/natt då melwin blir lite extra ompysslad och bortskämd ;P de gillar han nog.. =)

Idag har jag inte gjort så jätte mycket hittils.. vaknade ju ganska sent , så då klädde vi typ på oss och gick till HC och sen vidare bort till Fia, där jag kunde fixa mitt hår lite snyggt sådära.. sen hem o packa ihop melwins saker o klippa hans supersnabbt växande naglar.. Lite segt att kylan har kommit tillbaka så man måste packa på melwin jacka o så igen :/ Vill ha väärme!

Ikväll blir de kanske att dra bort till Norr en sväng ialf :)


Mys på golvet!


redo för att gå ut o gå :)

Kommentarer
Postat av: malin

vill äta upp melwin på den översta bilden

2009-06-05 @ 17:59:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn
Postat av: Sofia

Sv: Oki, har väl sett lite resultat av krämen! Själv då, har du märkt något?

Söt liten pojke du har där :)

2009-06-06 @ 13:36:46
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Simon

Naaw!

Va stor han har blivit....:)

2009-06-08 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0