Fredag!

Och ingen rolig fredag.. ännu en sömnlös natt.. inte bara pga melwin ialf, även om han hade en stor roll i det också. Gick o la mig klockan 22.. somnade kanske kl 2 :/ Mådde illa o huvudet dunkade och ja usch.. Klockan 4 vaknade melwin o så var de full fart hela morgonen tills jag gav upp och gick upp med honom klockan sju o gav honom mat och trodde han skulle bli lite tröttare igen.. men icke! Men han somnar säkert snart. Undra när dessa nätter ska sluta? När ska jag få sova egentligen, för seriöst jag orkar inte med fler sömnlösa nätter.. Min kropp är helt paj! och på det har jag blivit sjuk också.. känns som jag har feber o illamåendet vägrar släppa.. Idag skulle jag upp på tacokväll hos pappa, men år jag inte bättre om ett par timmar så måste kjag nog avboka det :( Lite tråkigt , för de skulle bli jätte roligt.. men går ju inte att sitta där o hålla humöret uppe när man mår jätte dåligt.. Och just nu vill jag bara SOVA.. tyvärr har jag så svårt att somna på dagen.. har disk som står och tvätt som behöver tvättas.. så de finns annat att göra när melwin sover nu när han gnäller stor del av vakentiden. Och tydligen har ja fått jätte svårt att somna på kvällen med märkte jag igår.. Men får verkligen hoppas att d e nån fas som släpper snart för lille pluttisen.. han behöver ju också sömn!

Men nu ska jag se om han vill sova lite så kanske jag också tar mig en liten tupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0