:@:@:@

Åååååh..... så jävla aaaarg.. det är inte okej att vrida på stereon efter kl 22 på kvällen för de kan störa.. men d e fan okej att ha ett uppträdande bara några meter ifrån där folk bor kl halv elva på så hög volym att väggarna vibrerar på en tisdag kväll? Till och med Melwin vaknar.. o bebisar kan sova i dom flesta ljud.. så jävla högt är de i mitt sovrum för att dom spelar vid centrum... Helt jä'vla sjukt.. o inte kan man göra nått heller.. när grannarna stör kan man ju åtminstone klaga så äre tyst sen.. men vart ska man klaga nudå? La mig klockan 9 idag pga att ja somnat så sent varje kväll senaste dagarna o ville ha mer sömn.. trodde jag ja.. gav till slut upp nu o gick upp i satte mig.. Kommer ändå inte kunna somna förrnsen idioterna där borta är klara! Skulle gärna skjuta dom i huvudet just nu. men innan tolv måste dom ju sluta? hoppas jag.. annars åååh... dödar jag nog nån!

detta blev ett glatt inlägg :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0