aktiv.

Idag har jag fått lite gjort ialf :P Först vid kvart över nio imorse så gick vi o handlade hem massa mat så de finns i frysen.. sen gick vi o hämtade ett paket som fanns på pressbyrån.. sen hem.. la oss på golvet o busade hur mycket som helst.. sen ville mellis sova så då passade jag på att laga mat.,, o ta hand om lite disk.. sen när han vaknade gjorde jag resten av disken, dammsög kök,hall och vardagsrum.. längre kom jag inte eftersom melwin hatar dammsugaren.. sen har ja plockat ordning överallt.. städat badrummet och rensat avloppet i duschen för de kommer så mycket ludd från tvättmaskinen där.. Och nu när ja gjort de.. så kommer syster yster hit så¨ska vi baka muffins :) Lagom efter de äre nog dags att laga middag :) Älskar nystädad lägenhet.. då trivs jag som bäst :)

nu ska ja busa lite till med lillskiten innan han ska sova igen! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0