tidigt i säng!

Kl e nu tjugo i nio och jag ska börja stänga ner o sova alldeles strax.. o de ska bli riiiiktigt skönt.. Har varit trött o seg hela dagen.. Jag var som tröttast vid 3.. o då brukar melwin sova.. så la han i sängen.. o sen försökte ja sova.. men han ville ej sova.. Så ja sparade min sömn till natten.. o även han ;) Och när ja lägger mig o somnar.. så är det så nära tills måndag! :D imorrn blir de bara vakna, frukost.. packa de sista efter ja använt de :P ringa pappa , så kommer han o hämtar oss.. :)

Jag o Melwin har haft massa mysiga timmar idag.. Nästan inget gnäll på hela dagen.. så har vi legat i sängen o mysft framför masssa film.. eller han har mest klättrat i mitt ansikte så ja missat halva filmen ;) Men nu ligger han i sängen, och leker låter de som.. men när han har somnat.. då är det godnatt för även mig.. :D:D jag ska va pigg imorgon o orka hela kvällen/natten! :D





HEJDÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0