Städdag..

Idag blir det att städa hela lägenheten.. det MÅSTE göras.. men jag är inte pigg alls idag så blir att ta en sak i taget.. har tagit slangen och duschat av hela badrummet, tagit hand om disken och plockat iordning i vardagsrummet..

Blir att pricka av en sak i taget
Städa iordning lite mer i vardagsrummet
Plocka iordning i Melwins rum och i mitt rum
Dammsuga alla rum
tvätta golven (om jag köper en ny skurmopp idag)
Damma överallt
Tvätta en maskin tvätt
och KANSKE ta tag i att tvätta av stolarna på balkongen så dom e lite fräscha..

Har förresten ställt upp Melwins resesäng i hans rum nu så inatt ska jag prova att ha honom sova där :) (han trivs bra o sova i resesängen)Ska prova hur det går först några ggr innan jag flyttar över hans säng dit... skulle prova i söndags men jag bara låg i sängen o tyckte de kändes så¨tomt.. låg typ o vänta på en liten gnäll så jag kunde hämta honom.. och vid 23 kom ett litet litet gnäll.. så då gick ja hämta honom o la honom i mitt rum igen :D Men vi stör varandra med minsta lilla rörelse.. så jag tror båda skulle sova bättre om han sov i sitt rum.. tror det är svårare för mig än för honom ;)


Idag får jag tillbaka min kamera som jag varit för lat för att hämta hos min mor.. om min syster kommer ihåg att ta med den.. så de kommer uppdateras lite bättre med bilder både här och bilddagboken snart igen!:)

Nahepp.. om man kanske skulle ta tag i att plocka iordning i melwins rum då.. Mitt sovrum får vänta tills han vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0