Sol sol :D

Klarblå himmel o varm sol :) Idag skulle man ju nästan vilja passsa på att få lite färg.. men de får bli senare när Melwin sover eftersom han ska klänga på mig hela tiden nu.. o då måste jag hållas i skuggan :) Så får bli skuggmys på vakentid o solmys på sovtid :) Är sjukt trött idag.. utan nån direkt anledning.. somnade iofs typ halv ett igår.. men fick sova till 08.00 imorse.. och sen la jag mig igen vid 10 och sov typ 45 min.. borde va pigg nu.. men lite huvudvärk o sådära.. Melwin har ialf ramlat lite mindre typ igår o så.. han börjar väl få in tekniken på de där med möblerna ;P Men stenkoll får man ha när han vill vandra längs dom.. för de går ju sådär =) men han e sååå duktig :) Och snart är han 7 månader.. jätte gammal :O Går fort!

Nu ska jag jaga bebis! :D tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0