skrytdags igen ;D

Igår blev de en lugn o skön kväll.. var jätte trött.. men höll mig vaken till tolv för jag ville se klart en film ja börjat se.. O så sov melwin till halv åtta imorse innan han ville äta.. o sen la ja honom i sängen.. så var han vaken men väldigt tyst o lugn så jag somna om till halv nio :) Älskar såna nätter..

Melwin har börjat smågå lite längs möblerna.. och kan nu flytta sig mellan två möbler med litet mellanrum o mycket koncentration :) *stolt mamma* Och nu vägrar han sitta still o bara leka o roa sig själv på golvet.. han vill stå hela tiden.. om de så är ja som håller i honom eller om han  hittar nått att ställa sig mot.. stå¨stå stå.. blir lite jobbigt..men snart kommer nog den lite bättre balansen så man slipper sitta SOm en hök hela tiden .. Men nu ska jag avsluta för melwin står o vill slå på alla tangenter hela tiden så orkar inte sitta o skriva mer eftersom jag måste radera o skriva om varje ord..

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0