myyys!

Fia har varit här ikväll o tvättat lite så hon hade rena kläder till kryssningen.. så har vi ätit toast o kollat på tv :) Men hon gick nyss hem så då tog jag datorn in i sovrummet o kröp ner under täcket o myser :D Inget ja brukar göra eftersom melwin skulle störas av de.. men han ligger ju i sitt rum nu o sover som en stock :) Skönt att denna dag är slut, för de betyder ännu en dag närmare kryssningen :D Men kommer sakna min pluttis massor.. men tror han kommer få de mys och morfar.. o sen mormor :) Pappa kommer o hämtar oss på förmiddagen på måndag så åker vi upp dit med alla grejer och så hinner jag ta en fika hos farmor också innan jag ska åka :D är ju inte där så ofta så de blir trevligt .. Sen blir de ner på stan runt ett-halv två.. systemet,äta o sen bussen :D

Får se om de blir nått mer bloggande innan dess :)

Nu ska jag sooova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0