Hemska natt ! :@

Jag blir så himla irriterad.. jag la mig fan vid tio i nio igår.. så att jag skulle få ordentligt med sömn inatt för att orka ordentligt ikväll... 4 timmar.. FYRA TIMMAR låg jag i sängen o vred o vända innan jag somna .. EN LITEN stund.. sen har jag vaknat varje timme typ.. om inte oftare o bara inte kunnat somna om.. varför just denna natt av alla nätter? Jag har legat o väntat på att klockan ska vara mer när ja vaknat för att jag ska kunna få gå upp.. så när ja vakna o såg att klockan närmade sig sju.. så gick jag upp.. Melwin sover fortf.. men han vaknar väl och är hungrig snart kan jag tänka mig.. Min kropp är helt förstörd.. Jag vill sova . varför kan jag inte sova...Jag hoppas att jag orkar kvällen ialf.. och att jag piggnar till snart.. för nu känns de som nån sitter med en liten hammare på mitt huvud och bankar.. Aja.. nu har ja fått skrivit av mig lite ialf.. kanske ska börja fixa iordning mig så jag kan packa de sista :) bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0