Godmorgon!

Fick sovmorgon till halv tio idag.. wie :) Precis som igår.. han vaknar sju och äter.. är vaken till åtta o somnar om till halv tio.. men där mellan sju o åtta sitter han i sin säng o jag små slumrar hela tiden ;P Nu har jag packat lite på morgonen.. Känns lite töntigt att slänga ihop världens packning när de faktiskt inte är omöjligt att åka hem nått i veckan men det är skönt att ha med sig allt från början.. förutom blöjor.. blir så mkt för 6 dagar så kanske tar med för ett par dagar o sen går o köper ett paket :P ska bli skönt att inte sitta hemma för sig själv o glo ialf :) Kommer ha sällskap varje dag och sådär =D Ska väl försöka hålla mig borta lite från datorn, men den följer ialf med så blir väl nån uppdatering antar jag :) <nu ska jag busa med min gladskit på golvet.. HEJDÅ =D

Kommentarer
Postat av: malin

vart fan ska du???

2009-07-07 @ 16:46:29
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0