godmorgon! :)

Idag känner jag mig pigg och utvilad trots att vi vakna sex :P somnade ju typ halv tio igår.. riktigt skönt :D
Melwin verkar också ovanligt pigg för denna tid.. han brukar alltid somna om till 8-9, men icke idag :P Så vi satte på en film, playhouse disney när vi vaknade vid sex.. låg o mysade massor.. men poff sa de så vart melwin pigg o ville hellre fara omkring som en galning i sängen.. :P Har tagit in min laptop i sängen , så ligger o myser samtidigt :D  ibland är man bra lat alltså :P jag vill gå o handla idag.. köpa på mig ett ordentligt förråd med välling o mat till Melwin så de finns här hemma :) Får se om de orkas, annars kanske imorgon.. Idag ska vi ner på stan ialf :)

Nån som ska göra nått kul i helgen?
känns inte ens som helg för mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0