blandat humör.

Idag är de varmt o skönt ute.. väldigt skönt.. O sovit har jag fått göra inatt också.. till skillnad mot natten innan då ja inte fick sova nånting.. Idag åkte vi hem i hageby för 3:e gången bara  för att kolla om elräkningen kommit.. ialf min.. Fia ringde igår o skulle inte få nån denna månad pga kvartalsbetalning.. men JAGDÅ? jag ska fortf få min elräkning.. :/ Åkte hem.. lika irriterad som dom andra 2 ggr de inte ligger nån elräkning innanför dörren.. så jag ringde Eon.. Dom hade inte kunna göra nån mätning på min el denna månad.. wtf :/ O när man frågar varför så får man svaret " jag vet inte" gud vilken kundservice.. eller inte! Men han sa att jag troligtvis får dubbel elräkning nästa månad.. woho! Blir så irriterad när man inte gjort nått annorlunda o så kan dom inte ens svara vad felet är..

Men sen drog vi ialf vidare till skatteverket o försäkringskassan o FS.. Nu är vi tillbaka i klocket.. o här ser de ut som ett bombnedslag.. men fia ska snart ta tag i disken ialf.. o jag ska väl bara lata mig.. mohaha!

O så är de fel på min dator också.. den låter konstigt.. tror d e nått med fläkten.. så blir bara korta stunder vid datorn.. vill inte att den ska bli överhettad om d e fläkten!


Jag är myssugen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0