back.

Nu har jag inte bloggat på jätte länge.. en jag har helt enkelt inte haft nån ork.. typ inte fått någon sömn i helgen och i lördags var jag superbakis o var på kalas o hos mamma o grillade..

Hade en jätte rolig kväll i fredags tills de blev lite för mkt o jag gick hem o sov! Tack till alla brudarna för en bra kväll <3 + killarna med gjorde ju de roligt förståss :P hehe..

Igår blev de en heldag vid datorn o mys med lillgrabben.. han har varit så himla snäll hela helgen o de har varit jätte skönt när ja varit så trött.. han e glad hela tiden! =)
Men han har börjat äta dåligt på kvällarna o vaknar o äter på natten ist.. Men de gör mig inte så jätte mkt, för han har somnat om direkt efter han ätit ialf.. Idag sov jag ända till halvtio.. Var vaken mellan sju och åtta bara, sen somna lillen om o även jag.. det var helt underbart.. Känner mig pigg o glad idag så vi ska va inne o busa massor.. för ute är de usch!
Men de gör mig inget.. Behöver en paus från värmen några dagar.. skönt för både mig och Melwin!

Igår gick humöret lite upp och lite ner och lite upp.. kvällen slutade på topp och jag fick somna med ett stort leende på kvällen! :) Och vakna varje gång med ett leende på läpparna också =D Tänk vad en annan människa kan göra :D

Nu ska jag springa efter bebis som har hunnit vara först i vardagsrummet, sen i ditt rum och i köket och är nu i hallen på bara den korta tid de tog att skriva detta inlägg :P Han e så gullig när han själv tar sig bort till sitt rum o sätter sig där inne o leker :) hihi.. dags o fixa iordning hans rum snart så de faktiskt ser ut som ett barnrum.. bara vi får lite mer ordning på nätterna så får han flytta in där direkt :) tror att både han o jag sover bättre i olika rum, då stör inte jag honom nått på natten när jag vrider o vänder och hostar osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0