ÅH UNDERBART!

fler såna här mornar TACK :D Melwin vaknade och åt vid halv sju som vanligt ca.. Men i vanliga fall brukar jag lägga ner honom i sängen i mitt sovrum.. men idag bestämde jag mig för att sätta ner honom i sängen i sitt rum o leka lite..  Och poff så var de tyst och jag fick sova ända till tjugo i tio.. TJUGO I TIO! ¨åååh.. vad skönt de var :D  Kanske slappnar han av bättre om han inte ser mig?

Nu ligger vi i sängen.. eller jag ligger och Melwin sitter och kollar på händige manny ;) Playhouse disney även idag alltså.. han verkar tycka d e intressant ;) Ska ha en mysdag idag eftersom jag ska åka ifrån min lille pluttis imorgon!

IMORGON.. åh vad bra det låter :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0