åååh

idag mår ja bajs.. har fått sova typ nån timme inatt.. melwin har skrikit o skrikit så har fått gått o vaggat på honom o mysat o försökt med allt, gav honom mat hela tiden kändes de som :P men ingenting har hjälpt.. De borde inte vara 3:e tanden som busar längre för den har trängt igenom nu.. Kanske kommer de nån mer som jag inte sett.. hmm :/ Konstigt nog är han helt lugn o glad nu så fort vi gått upp o startat dagen.. tyvärr är inte jag lika glad.. känner mig hängig o irriterad o mår inte alls OK.. Så det är bra att han e glad o roar sig själv nu ialf.. Får se om ja kan sova lite när han sover.. om vi inte ska iväg idag o fixa med lite saker.. Måste hem o sådära o hämta lite grejer.. OM en räkning har kommit som jag måste ha!

Det är sol idag ialf.. så om de håller i sig så blir de en lång kvällspromenad senare :) Mysskönt! =D

Gör ni för kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0