www.gratisbio.se

Jag är medlem på en fantastiskt bra hemsida som heter Gratisbio.
Du kan få gratis presentkort, superpresentkort och biobiljetter - genom att värva/tipsa folk, tävla om coola priser och göra erbjudanden!

Eller gör som jag och skriv om gratisbio i din blogg och få mellan 10-1000 poäng per inlägg
samtidigt tävlar du om ett presentkort hos 
Nelly.com  på 500kr varje månad.

Om du blir medlem via min länk så får du 75 poäng i startpoäng!
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=32046


Och för varje aktiv medlem du värvar får du 200 poäng!

Det är superenkelt att få ihop till presentkort på denna sida, jag har själv redan fått ihop till 350 kr som jag fått hem redan och har poäng att växla in till mer än så nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0