tummen upp!

upptäckte att presentkorten jag fick från gratisbio inte alls bara går att handla för på HM som jag beställde.. utan dom funkar i alla affärer.. vilket är superbra eftersom ekonomin inte ligger på topp just nu innan torsdag.. Så skulle det krisa kan ja handla för dom på andra ställen också :D Kommer ju ändå ett nytt till på 50 kr som ja skickat efter i slutet av denna vecka så då kan ja använda de på HM ist.. ska handla nått nytt till mig själv, nån klänning eller så.. var länge sen jag gjorde det :D

Kommentarer
Postat av: malin

ja precis.. ja måste kolla hur min ekonomi ser ut med så..=) men ja har sagt till att jag vill vara ledig på fredagen då i alla fall=)

2009-08-17 @ 15:27:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0