tjockismys!

Nu sitter jag o Fia och kollar på film hemma hos mig.. paus just nu så passar på att kolla datorn lite o skriva av mig :P Idag har vi haft en svullosöndag! Först blev de pizza o nu äter vi lite chips o så läsk till de såklart :D Känns som denna film kommer förstöra mitt nattsömn inatt fast de bara är en dramafilm :P haha.. nu är ännu en helg över och även sommaren.. var någonstans idag jag såg någon säga höst nu.. minnet sviker vad de handlade om.. men HÖST.. sommaren är verkligen slut och det är så hemskt :( Men nu har jag min födelsedag att se fram emot då de blir kryssning :D o sen efter de är nästa sak att se fram emot julen och då melwins 1års dag :D Kommer bli super mysigt denna jul.. =D Förra julen var ju mitt i en stor förändring i mitt liv så de kändes mest rörigt i mitt huvud.. men även mysigt.. ! men de var ju 8 hela månader sen nu! :D

nu börjar filmen igen.. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0