suck.

När man ändå är hemma och gör ingenting så kan man ju lika gärna gå o lägga sig i god tid :) yeeey.. eller inte! För då måste mina grannar nedanför ha världens röjparty så jag knappt hör min tv.. är de inte den ena så är det den andre.. Alla grannar som KAN störa mig , gör det! Åt båda sidorna och nedanför.. över bor de ju ingen.. alltså åt alla håll.. Gud vad ja hoppas att de finns en lägenhet jag vill ha i okt-nov när jag kan flytta så jag slipper alla jobbiga grannar! kl elva ska de ju vara tyst.. så får väl va vaken tills dess då! kommer aldrig kunna sova i detta liv.. Melwin kan inte heller sova :/ han vaknar typ varje kvart!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fasen vad jobbigt!

2009-08-21 @ 23:46:34
URL: http://mybeautifulangels.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

ring och klaga?

2009-08-22 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0