söndag!

och de känns verkligen som en söndag.. man är lite tröttare än alla andra dagar.. imorse fick melwin komma in i min säng när han vakna vid 8 för jag orkade inte gå upp än.. så fick han klättra runt på mig medans jag vilade ögonen lite till :)Inatt mådde jag helkonstigt.. Var hos Linn o drack lite, jag drack bara ett par öl eftersom jag några timmar senare skulle hämta melwin.. Men vi åkte ner på stan ialf och tänkte åka en karusell :) Har ju inte gjort de på 2 år =P Så först åkte vi en helskoj då man satt upp o ner o så .. sen tog vi en mer lite snurrande.. och då hade jag gjort mitt.. blev jätte yr, mådde superilla o typ kallsvettades o allting.. Så Fia var så snäll och gick hem med mig då så jag slapp gå hem själv hela vägen till hageby!.. så hämta vi melwin o gick hem.. la mig.. o jag mådde jätte illa och huvudet höll på att sprängas.. men var inget onykter eller nått sånt.. jobbigt ialf! men mår kanon idag :D Nu sitter jag här o äter spenat o bacon till frukost :P hehe..Idag måste jag städa iordning här hemma.. ligger skit överallt.. har diskat bort de mesta ialf medans jag fixa maten.. !

Nu ska jag lägga mig ner i soffan o kolla vidare på disneychannel.. Melwin ligger o sover nu så =D bye

Kommentarer
Postat av: Liz

Spenat och bacon haha usch

2009-08-23 @ 16:28:51
URL: http://annliz.blogg.se/
Postat av: Lasse

mådde mä lite dåligt av en karusell med Fanny

2009-08-23 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0