skönt :)

natten gick bättre än väntat :) Benjamin sover fortf o Melwin e en gladskit =D Benjamin verkar väldigt tröttis idag! :P Somnade ju ändå kl 8 igår, vilket e tidigare än han brukar.. så vakna han ett o åt välling eftersom han inte hann det innan han somna :P så vaknade han sju igen o då fick han välling i sängen, men verkade inte vilja somna om så då lyfte jag över honom i min säng o tänkte att vi kunde busa lite.. men då slocknade han,så där ligger han o sover nu :P Melwin sov bra inatt också.. vaknade typ ingenting förrens kl 6 då det var dags för matning o så somna han om till 8 :) Men jag är trött idag ändå :P även fast dom var snälla så vart de ju 4 uppvak o jag la mig kl 12 så lev ju ändå inga många timmar sömn :P Får ta igen de nästa natt =)

Undra vad man ska göra idag då.. bara slöa troligtvis då.. mysdag med mellispellis =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0