sjuk.

under natten har de krypit in massa baciller i mig så imorse vägde mitt huvud 10 kg mer än vanligt.. Jätte jobbigt att gå upp :( Och halsen värker när jag sväljer och snorig osv..  Vet inte om dom har nått Melwin också för han är jätte grinig och har varit ända sen han vakna. Så kanske blir lite gröt snart och vad nu jag ska äta till frukost o sen krypa ner i sängen båda två o se om vi blir något piggare av en liten lur.. ! nu ska jag ta hand om min sura bebbe här :) ju mer han gnäller ju mer sprängs mitt huvud så får hoppas jag hittar nått riktigt roande! och sen blir de kolla febern på honom o så också så de inte är de som spökar, men känns inte så ialf..

Kommentarer
Postat av: Lasse

Svininfluensan.....

2009-08-30 @ 14:54:48
Postat av: Liz

Jag vaknade också så där imorse och fortfarande har jag superont

2009-08-30 @ 17:00:08
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0