Sjuk?... hmm

Känner mig lite hängig idag.. så satt bara vid datorn hela förmiddagen o glodde.. Melwin har varit jätte gnällig idag.. men faktiskt sovit jätte bra inatt... han vaknade vid elva när jag gick o la mig så då va rja busig o la honom nere hos mig igen.. han somna direkt o vakna inte förrens efter sju o åt.. inget vakna därimellan.. o de var väl typ.. hmm länge sen :P

Men trots en hängig o klängig melwin och en hängig mamma så lyckades vi städa HELA lägenheten.. o då menar ja städa ordentligt med dammsugning o skurat golv... När jag skulle städa badrummet så klädde jag av melwin alla kläder så satte jag honom på golvet o så tog jag bara slangen o sköljde av hela badrummet, och duschade honom samtidigt.. han tyckte de var jätte kul att de var vatten i hela badrummet ;P nu har jag slängt i en maskin tvätt också.. så nu är ALLT tvättat.. finns ingen smutstvätt alls.. o nu mår jag mycket bättre när den smutsiga lägenheten inte existerar längre..


Igår la jag en intresse anmälan på en lägenhet här en gata bort som var likadan som min, skillnaden var att det bara var EN YNKA LITEN trappa upp.. är trött på mina hemska 3 trappor :P Men dom ringde ialf från malmstaden idag o sa att jag skulle bo här ett år innan jag sökte ny lägenhet hos dom.. så där rök den lägenheten :( men hoppas de finns nått om 3 månader när jag får flytta då :P TYPISKT ialf.. när de inte ens är långt kvar innan jag bott här ett år..

Kommentarer
Postat av: syrran

men de hinner juh bli ett år innan nya inflyttningsdatumet juh.. måste juh va 3 månader tills dess? och när man flyttar inom samma förening är de väl skit samma tycker man.. spelar väl ingen roll vilken lägenhet du bor i.. stööört..

2009-08-06 @ 19:21:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0