Onsdag

Idag har vi städat hela förmiddagen.. skönt att få det gjort.. förstår inte hur de kan bli så skitigt.. jag storstädar 2 ggr i veckan med dammsugning o skurar golven.. sen små dammsuger jag lite o plockar iordning typ var o varannan dag :P Jag o Melwin kanske bara e ritkigt skitiga av oss? :P Men nu e jag helt slut.. hade planerat en tripp till HC  efter städningen, men de får vänta..Inatt blev de inte mkt sömn för min del.. usch vad svårt jag hade för att somna.. jag gick o la mig mellan halv elva och elva.. FYRA somnade jag.. usch.. o så upp vid tjugo i sex imorse för då ville lillgrabben ha mat... då var jag som en zombi.. Men som tur va så efter en stund somna han om till åtta sen.. men väldigt lite sömn denna natt.. Ja e så dum som aldrig lär mig att lägga mig tidigare.. och att aldrig sova på dagen.. om det så bara e en halvtimme.. de förstör allt.. Så idag ska jag unvika sängen så jag kan somna ikväll.. har blivit väldigt lite sömn sen i fredags.. varje natt har jag somnat sent o vaknat tidigt.. Så skulle behöva en 8 timmars natt nu känner jag :) Nu ska jag ställa mig i duschen o sätta melwin i baljan så vi blir rena o fräscha så vi inte smutsar ner lägenheten ;) Sen blir de lunch för oss båda :D gottiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0