Mys + film!

Har mysat massor med Melwin idag.. legat i min säng o bara busat massor o haft jätte roligt :) Tyvärr blev han lite kinkig frammåt kvällen o han sov en stund mellan halv sju och sju.. Så då tänkte jag att det var kört att få han i säng innan nio idag och absolut inte kl åtta som han brukar sova, men fel hade jag.. han började bli supergnällig vid halv åtta.. o trötthet uteslöt jag direkt.. men de blev bara värre o värre.. så jag la honom nyss i sängen.. han slöt ögonen direkt o somna.. så den där halvtimmen förut gjorde kanske inte så mycket..Nu blir det ialf mammatid med film på tv.. "en andra chans" har sett den förr.. men den e ganska bra så den får underhålla mig ikväll ialf =) Sen blir det sängen.. ska bli skönt.. hoppas jag kommer sova super inatt :D Idag fick jag min födelsedags present av min syster.. en kryssning, 26:e september :) Ska bli roligt :) Fick även reda på vad jag ska få av pappa i födelsedagspresent.. och det var en väldigt bra födelsedagspresent som uppskattas mycket av mig nu och långt i framtiden :D

nu e det film :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0