man vänjer sig aldrig.

tidiga mornar är ingen favorit.. att sitta vid datorn och spela musik och dansa o sjunga är inget JAG gör kl 7 på morgonen.. eller? Satt o tänkte på hur mycket Melwin förändrat mitt liv.. Jämför med hur mitt liv såg ut för 1½ år sen.. meningslöst var det! Visst hade jag roligt, ute o festa jämt med mina bästa tjejer. Men hellre sitter jag här med världens finaste lilla grabb kl 7 på morgonen och gäspar och sjunger och dansar för att roa honom! :) Även fast de gör att jag inte hittar på samma saker med mina vänner längre.

men just nu längtar jag hem till mig.. är faktiskit riktigt segt att vara här.. eftersom vi sover så dåligt.. melwin sov lite bättre inatt, men jag vaknade varje timme ändå. Hoppas att mamma o dom kommer hem idag. Men kan bli imorgon också.. har inte fått nått besked om det än.

Nu står han här o drar o mina byxor o pratar med mig  "mamamamamamamama" .. Men vet inte riktigt om han menar de just riktigt till mig än.. men tror de blir det mer o mer :D  Supersöt är han ialf.. så nu måste jag gulligosa med honom! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0