Lördag.

Och de blev att gå upp tidigt idag.. halv sex ville inte lillgrabben sova mer.. Men det kan ju bero på att solen lyser rakt in i rummet vi sover i och det finns inga persienner (stavas?).
Idag ska vi åka upp till vilbergen och fira min kusin som fyllde 20 i onsdags :) Så blir nog massa fika och umgås med släkten :)

Imorgon fyller min Limpis år också.. Men kan tyvärr inte fira henne idag pga att jag inte har råd :( och sen vill jag inte ha barnvakt för Melwin heller! Så blir att sitta här i klocket ikväll o glo :P woho^^

Kommentarer
Postat av: Liz

Hahah stackare , men det gör egentligen ingenting att de vaknar så tidigt för det brukar ofta vara mysigast på morgonen

2009-08-15 @ 10:03:26
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0