kläder o matstol :P

idag har mamma o lasse varit här o lämnat melwins nya matstol, och det känns så himla skönt att äntligen ha en.. jobbigt att ha honom i babysitter eller knät när han äter o de grisar för fullt :P han trivs bra i den :D Sen efter dom åkt o melwin ätit så satte vi oss och gick igenom påsarna med kläder som vi fått av Tessan som hennes barn växt ur.. Och det var massa fint, så de behåller vi alltihopa.. och det var massor i stl 80.. vilket behövs nu eftersom han går över mer o mer till det :D så denna månad behövs de inte köpas några nya kläder.. vilket känns bra eftersom de kommer vara fattigt denna månad.. igen :P hehe.. Ska boka kryssning också.. o nästa månad åker vi på kryssning så då blir de fattigt också :P men det är värt det.. vi klarar ju oss ialf :D inte så att vi svälter.. absolut inte melwin.. matvrak ;)

Nu väntar jag på att melwin ska bli trött o somna så ska jag sätta igång o städa.. kanske :P är seg idag.. men ialf ta hand om disken och plocka iordning lite :P

Men nu har melwin kommit på ett nytt sätt att åka gåstol så måste hålla lite koll på honom.. bye :)

medans jag gör det , får ni njuta av ett par bilder på min sötnos :)









Melwin fick förresten en elektrik tandborste idag av mormor.. han är jätte duktig med den, o tycker den e jätte rolig :D Måste ju borsta dom små tänderna nu när de börjar bli många =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens sötaste...o vem var vännen på besök...nyfiken

2009-08-18 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0