irriterande.

är de svårt att ta bort en tagen lägenhet som ligger ute på nätet eller? satte upp mig på en lägenhet för 2 veckor sedan och har bara gått o väntat o väntat på att dom ska höra av sig.. för den ligger fortfarande ute.. Men har inte hört nått så ringde nyss o då säger hon var ganska säker på att den var tagen.. hon var inte inne på kontoret o kunde ej kolla.. Men ring o säg det då? eller ta bort den från nätet så man inte kan sätta upp sig om den redan är tagen.. irriterande!!Jag satt varje dag och kolla.. och jag satte upp mig FÖRSTA dagen den lades ut :/ Då känns de som den borde varit tagen innan dom ens la ut den om jag inte ens fick en chans till visning? Vilket hon hade lovat mig att jag skulle få om de dök upp nån för mig efter oktober..o denna var inflyttning 1 november.


aja.. hoppas de dyker upp nån mer 3:a i min smak häromkring snart! trött på dessa trappor så det heter duga!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fasen vad dåligt!

Förstår att du är irriterad...men bara bita ihop och vänta på nästa.

Kram

2009-08-31 @ 12:48:14
URL: http://mybeautifulangels.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0