Hello!

Nu är vi hemkomna från farmor =) det var trevligt att träffa lite folk när man sitter här instängd i klocket (mitt egna val :P) Men alla vänner är ute o super i helgen, vilket jag inte har lust till alls.. Sitter hellre hemma och kramar om min lillgrabb och kollar på tv.. Ska nog inte dricka nått innan kryssningen 25:e september :) Nu känns de mer som de kommer bli av när jag ordnat barnvakt också =D  får se vilka de blir som åker.. Jag o Fia blir de ialf :) Blir ett speciellt sätt att fira min födelsedag :D askul..

Nu står köttfärsen i micron , hoppas den e färdigtinad snart för jag har inte ätit nått sen frukosten kl 8.. förutom glass o maränger ;) de blir köttfärs i pitabröd med lite grönsaker o god dressing :D

Nu ska jag mysa med melwin som står o drar i min klänning så den åker av typ :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: malin

jag då???? jag ska väl oxå med på kryssnignen???

2009-08-16 @ 12:52:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0