Hejhopp!

Nu sitter jag här med en het mössa på huvudet och en fia som pillar med mitt hår ;P
Idag har jag hunnit med en del, först imorse åkte jag o syrran ut till maxi o lite däromkring, åkte väl typ vid 9-halv 10.. sen kom jag hem halv ett ungefär .. så gav ja bara melle mat o sen drog jag till HC med fia o handla lite mer.. sen hem till fia och bara slappade lite o sen hem igen o gav melwin gröt.. sen upptäckte jag att ja glömt min mobil hos fia så fick gå dit igen o hämta den o blev fast där.. sen blev de hc för o handla ett par grejer till o nu e vi hemma hos mig o kollar på film :).. snart slut o då blir de väl sängen om vi e klara med vårat pillande :P Bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0