Hejhopp! :D

Idag är det lördag.. o jag har varit superlat :D  har spenderat större tiden av dagen i sängen med lillgrabben och mitt sällskap :) Har kollat på film och soooovit.. Inte blev man piggare av det inte, gäspat hela dagen :P Men nu har jag diskat lite, och ätit lite mat.. så nu har jag piggnat till lite.. lagom mot kvällen då man snart ska bli trött o sova igen.. Lillen har varit jätte snäll hela dagen igår och idag.. sov bra inatt också =D tror smärtan för tänderna börjar försvinna lite, för dom har trängt igenom ganska bra.. vilket ja har lyckats fånga på bild.. syns ju inte så mkt eftersom dom precis kommit igenom.. men lite ialf :D


Här syns alla 5 små grynen! :D Mysigaste dubbelhakan ;)

Kommentarer
Postat av: malin

så grymt söt han är

2009-08-09 @ 17:43:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0