Gratisbio.se

Nu har jag äntligen fått hem mina presentkort från gratisbio. 300 kr på HM valde jag, men det finns hur många ställen som helst att få presentkort på, och det är lätt att samla ihop poäng till presentkorten. Man kan delta i olika erbjudanden, bli medlem på massa roliga sidor eller lära känna nya människor genom att skriva med andra medlemmar och bli vänner. Att vara aktiv ger också poäng till presentkort. Riktigt bra sida tycker jag.

För varje inlägg du skriver om Gratisbio.se på din blogg , får du också poäng. Vilket du kan göra en gång i veckan. Du kan få 10 - 1000 poäng. Samtidigt tävlar du om ett presentkort på 500:- hos nelly.com.

Kommentarer
Postat av: syss

ja de måste vi göra.. när jag fått lön.. får kolla upp de i veckan=)

2009-08-16 @ 20:09:05
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0