Godmorgon :)

Idag är det torsdag.. och vi ska till BVC för melwin blir 8 månader idag.. gratz min lilla sötnos :D
Igår var jag barnvakt en liten stund åt benjamin när Emma och Jimmy var nere o såg fyverkerierna.. det smäller ju så högt så de e ju inget för små bebisöron! Men de var bara mysigt... Melwin sov redan när dom kom o lämna Benjamin så de var ingen större ansträngning än vanligt o vara barnvakt :)

Denna vecka är de ju augustifest och jag har verkligne noll sug att ge mig ner på stan bland allt folk och fjortisar som super sig fulla o åker karusell.. O på kvällen kommer jag absolut inte vara där nere.. massa bråk jämt varje år.. För det går ju inte bara att ha kul? nej nej..  Så de blir nog att hålla mig hemma.. Kanske går på rixfm ikväll får se.. men de lutar åt att strunta i det också..

Men struntar man i augustifesten får man spendera helgen själv.. för alla vänner är ju där nere.. och festar och sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0