fullt upp!

Har väl tagit lite på krafterna att vara barnvakt o stackrs Melwin har nästan inte fått nån mammatid.. min lilla sötnos.
Benjamin har varit på väldigt dåligt humör o nästan skrikit hela kvällen.. misstänker att de e magen som krånglar, stackarn :( Men som tur är så har Melwin varit jätte snäll och glad hela tiden.. men imorgon måste vi ha massa extra gos! Tror att vi ska ner på stan o boka kryssning imorgon också till min födelsedag.. wie =)

men nu sover båda grabbarna ialf .. men Benjamin kommer nog vakna snart för lyckades inte få i honom någon välling innan jag lyckades få honom att somna! Hoppas natten blir bra o inte så mkt magont! :) Förutom magont så har de varit mysigt med 2 bebisar.. man har händerna fulla :P Men fia har ju varit här o hjälpt till när mina händer inte räckt till :P hehe ..

Nu blir de snart film på tv :) Sen godnattis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0