Busigt men trött.

Goodmorgon.. :P idag klev vi int eupp ur sängen förrens kl elva.. det var uunderbart skönt, även fast man inte sovit så mycket för de :P Jag o Melwin bestämde oss för att vara busiga inatt så han fick sova hos mig i min säng.. det var måånga månader sen han gjorde det kan ja lova.. men det var jätte mysigt att somna med min gulleplutt breve mig.. mindre mysigt när han bestämde sig för att vakna kl 3 o vara busig o klättra på mamma ända fram till kl halv sex.. då var vi väldigt trötta båda två .. o somnade om till halv åtta innan de blev välling.. sen var de bus ett tag igen.. sen somnade vi om till elva .. eller jag ialf.. Melwin var uppe på upptäckningsfärd medans jag sov.. vaknade till vid 9 o såg att han satt ute i hallen o lekte .. hade han tagit sig ner för sängen o krypit ut där.. busunge!!  Men nu är vi gansja pigga o glada båda två ialf :p Idag blir det en lugn dag hemma tror jag =P Eller så går vi ut en stund sen, d e fint väder ute idag ju =)



Min sötnos sover <3



mammas cooling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0