bloggtorka.

har ingen ork till bloggen.. har inte varit hemma så mycket senaste tiden.. och när jag är hemma finns de andra sysslor och ett busigt barn ) Nu sitter jag här och svettas som en gris efter att bara ha städat köket o sovrummet.. :P Har sänkt lillens spjälsäng också.. det är ju lite pilligt o krångligt så¨de har väl sin del i svettandet :P Sen har jag möblerat om i sovrummet.. MEN.. vet inte om jag vill ha det så.. vart inte så bra.. var nog smidigare innan skulle jag tro :PMen orkar inte byta tillbaka idag så får sova så inatt ialf :P

Igår var jag o hälsade på emma så melwin fick busa av sig lite med benjamin.. var ett tag sen vi träffa dom :) Sen gick jag upp till Becca och Mange och mysade lite med Adam :) Så var typ inte hemma på hela dagen igår.. kom hem typ vid halv 9 på kvällen! :P

Idag blir det förhoppningsvis att städa klart lägenheten.. Men min kropp är lite orklös efter ännu en strulig natt.. trodde nätterna skulle bli bättre när bebisar blev äldre? men inte inte! :/

Nu ska jag söva min lilla älskling som verkar mycket trött!

Kommentarer
Postat av: Liz

sv: hehe jaså , hur stor är han nu då?

2009-08-04 @ 13:30:57
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0