Blää..

tror jag börjar bli sjuk :( Känner mig lite täppt o huvudet är tungt och känner mig yr.. :( Så idag blir de nog att sitta inne tror jag.. Vill må lite piggt imorgon när vi ska till BVC :P Ska bli riktigt spännande o se om grabben växt nått , har ju inte varit där på över 2 månader =)  Nu sätter augustifesten igång också.. med karuseller marknad och rixfm festival.. Får se om vi går o kollar på rixfm.. Känns som jag borde ha hörselskydd till Melwin då , men de har jag inga.. så får se om vi går ändå o ställer oss långt bak eller hur vi gör :) Men annars blir de nog inte mkt att gå ner på stan.. augustifesten intresserar mig inte så mkt längre.. Mycket folk, trångt o mycket liv.. o fattig är man också så då blir de inte roligt heller. Men nu ska jag se om melwin vill krypa ner i sängen med mig så jag kan vila lite.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0