Barnvakt idag=)

Om några timmar kommer Benjamin hit o ska vara här hela dagen o natten.. Får se hur de kommer gå =) Eftersom jag är ensam så blir de väl att sitta hemma ialf, lite svårt att dra 2 vagnar själv :P

Igår var jag o fia o handla.. så då köpte jag ny haklapp o nappflaska och en pipmugg till Melwin.. Den kan han hålla lättare osådär.. MEN.. eftersom "nappen" inte är formad som nappflaskorna .. och är hård ist för mjuk så har han inte förstått hur den funkar än.. han biter bara på pipen.. men hoppas han kommer på det snart :)

Nu ska jag o Melwin krypa ner i sängen en stund o mysa lite =)

Kommentarer
Postat av: Liz

hehe så söt.

Milian lärde sig för några veckor sen att dricka ur pipmugg innan så kunde han inte alls dricka ur sån utan bara ur glas

2009-08-28 @ 12:29:31
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0