bajs blää!

mår bara sämre o sämre hela tiden känns de som.. så snart blir de sängen tror jag :P Känns som ja är påväg att få halsfluss eller nått =/ Kan inte äta knappt.. gör jätte ont att svälja.. blää.. Hoppas inte melwin blir smittad bara. Får unvika att pussa på han o sådär ialf.. Tråkigt utan mys med min pluttis :( Kan inte va kul för honom när jag är såhär heller.. orkar knappt leka med han nånting.. Men han har lyckats roa sig själv ganska bra idag ialf.. men lite gnäll har de allt varit när jag varit tråkig..Håller tummarna för att de inte blir värre såhär , att jag vaknar upp imorgon o mår bättre ist :) nu ska jag slänga mig i soffan igen innan de blir sängen för oss båda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0