Första dagen!

Älskling är tillbaka på jobbet efter 4 veckors semester. Barnen är hittills väldiugt snälla, vilket dom är för det mesta på dagtid. Även fast dom mest sov när jag var hemma själv innan semestern så känns de som de kan bli lättare nu. Dom blir glada för de mesta bara av att titta på mamma ,pappa eller storebror.. matningarna tar nu för tiden ca 10 minuter istället för 40 min som de tog förut när dom hade "nybörjar-nappar" på flaskorna. O jag fick nog mjukstart idag.. vaknade 08, dom ville ha mat 09.. o nu sover båda två som stockar i babysitterna. Visst dom brukar bara ta små powernaps i dom på ca 10-20 min, men aldrig samtidigt.

Får se ifall jag får lite kompisbesök denna vecka. Melwin går tillbaka till dagis denna vecka så då blir de tomt här hemma tis-tors! MEEEEN han kommer nog tycka det är super att slippa mamma o pappa för ett par timmar o få en paus från gnälliga systrar ;)


Våra underbara barn <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0